Wederverkoper van tickets. De verkoopprijs is eventueel hoger dan de face value.

Veelgestelde Vragen over Corona

Veelgestelde Vragen over Corona

Beste klant,
We begrijpen jouw bezorgdheid over de situatie met het Coronavirus.
We zijn ervan op de hoogte dat veel artiesten / evenementlocaties evenementen verplaatsen waarvoor jij tickets hebt gekocht.
We zijn niet in staat om iedereens vragen individueel te beantwoorden, daarom hebben we deze Veelgestelde Vragen over Corona opgesteld.

1. Ik kan geen informatie vinden over mijn evenement. Is het verplaatst of afgelast?
Als je nog geen informatie hebt ontvangen, dan is er nog geen officiële informatie beschikbaar. (Twitter, Facebook of lokale kranten zijn niet officieel voor ons, we zijn een bericht van de evenement organisatie nodig.)
Zodra we geïnformeerd zijn door de evenementorganisatie, zullen we jou dit meteen laten weten. Wacht alsjeblieft geduldig af tot we contact met je opnemen.

2. Mijn evenement is geannuleerd, wat nu?
We zullen jou zo snel mogelijk een e-mail sturen met alle informatie met betrekking tot jouw bestelling.

3. Mijn evenement is verplaatst, wat nu?
We zullen jou zo snel mogelijk een e-mail sturen. Tickets voor de meeste verplaatste evenementen blijven geldig voor de nieuwe datum en kun je dus met hetzelfde ticket naar de nieuwe datum gaan. Als het evenement nieuwe tickets vereist voor de nieuwe datum, dan zul je die nieuwe tickets van ons ontvangen.

4. Mijn evenement is verplaatst, maar ik kan niet op de nieuwe datum, wat nu?
Wanneer een evenement verplaatst wordt, ontvang je van ons een e-mail met informatie over de wijziging. Mocht je verhinderd zijn op de nieuwe datum, dan vragen we jou om dit aan ons te laten weten, zodat we jouw bestelling kunnen annuleren. In veel gevallen blijven de tickets geldig voor de nieuwe datum. Als dit niet het geval is ontvang je van ons nieuwe tickets. verkopen.

6. Ik heb een andere vraag, hoe kan ik contact opnemen?
E-mail: info@onlineticketshop.nl