Wederverkoper van tickets. De verkoopprijs is eventueel hoger dan de face value.

Klachten

Klachten

Bij alles wat we binnen Onlineticketshop doen staat uitstekende service voorop. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over onze dienst of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken je om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden.

Je kunt dit doen door contact met ons op te nemen. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld indien van toepassing het ordernummer, evenement, de aankoopdatum en/of evenementdatum.

KLACHTENAFHANDELING
Heb je een klacht ingediend? Binnen 7 dagen berichten wij je over de afhandeling van je klacht.

Europees ODR Platform
Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/

HEB JE NOG VRAGEN?
Neem contact op met de klantenservice.