Onlineticketshop biedt haar klanten een 120% ticketgarantie.
Wat moet je doen als je de toegang tot een evenement wordt geweigerd?
Meestal gaat het in deze gevallen om een menselijke fout. Geen paniek, bel gewoon even naar onze klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 en op zaterdag van 15.00 tot 21.00. Wij doen dan onze uiterste best om het probleem op te lossen en geven je eventueel andere tickets. Kun je ons niet bereiken omdat het evenement buiten onze kantoortijden valt? Vraag dan de beveiliging om een bewijs van weigering. Hiermee kun je bij ons de 120% ticketgarantie aanvragen.
Wat houdt de 120% Ticketgarantie in?
Wij begrijpen dat het ontzettend vervelend is als je niet toegelaten wordt tot het evenement. Het komt vrijwel nooit voor, maar mocht het zo zijn dat je met de tickets die je gekocht hebt bij Onlineticketshop geen toegang krijgt tot het evenement, biedt Onlineticketshop een volledige vergoeding van het aankoopbedrag plus 20% extra. Aan de hand van het bewijs van weigering dat je hebt gekregen van de organisatie en de scans of foto's van de tickets waarmee je hebt geprobeerd toegang te krijgen, onderzoeken we wat de reden is dat je bent geweigerd. Ligt de oorzaak bij ons, dan ontvang je natuurlijk het betaalde bedrag volledig terug plus 20% extra.
Meer vragen?
Voor meer vragen over onze ticketgarantie zijn we bereikbaar door te bellen met +31 (0) 502011520.